Wilt u met uw afdeling een customer journey training volgen?

Wij zorgen er graag voor dat wij ons bedrijf zo kunnen organiseren dat de klant echt tevreden is over wat wij aan service bieden. Dat is niet alleen fijn voor de klant, het is ook goed voor ons bedrijf want hoe meer wij doen om te zorgen dat wij de klant goed bedienen, hoe meer omzet wij ook zullen draaien. Wij zijn daarom altijd bezig met onszelf te verbeteren en onlangs hebben wij gekeken of wij ook weer een training konden volgen. Wij wisten gelijk wat wij wilden, want wij hadden van meerdere bedrijven in de omgeving gehoord dat zij een customer journey training hadden gedaan. Deze customer journey training was hen heel goed bevallen en allen gaven aan dat zij hier heel veel van hadden opgestoken. Dat was goed om te horen en dus ben ik gaan kijken naar mogelijkheden om ook een customer journey training te gaan volgen. Ik wilde namelijk graag zorgen dat wij een goede customer journey training zouden kunnen volgen want ik wist dat er ook minder goede trajecten werden aangeboden. Ik ben daarom online gaan zoeken naar een aanbieder van een customer journey training en ik heb toen gezien dat ik naar de site incompanytrainer.nl moest gaan wanneer ik echt interessante opties wilde vinden. De mensen van deze site hebben er namelijk alles aan gedaan om te zorgen dat je voor een goede prijs een goede customer journey training kunt volgen en ik ben daarom met veel interesse door de opties van deze site gegaan. Wat mij gelijk opviel was de mooie opmaak van de site, je kunt zien dat deze mensen tijd en aandacht besteed hebben aan hun site. Dat is vaak al een teken dat het mensen zijn die de lat hoog leggen. Dat is uiteindelijk ook gebleken want wij zijn hier met ons bedrijf een customer journey training gaan volgen en daar hebben wij geen second spijt van gehad. Wij hebben namelijk in korte tijd echt heel veel geleerd en ik ben heel blij dat wij hier in de leer zijn gegaan. Wij hadden namelijk geen betere partij kunnen treffen.

Deze customer journey training heeft ons heel veel opgeleverd

Wij hebben dankzij deze customer journey training heel goed kunnen inzien wat wij konden veranderen om het onze klanten nog beter naar de zin te maken. Het fijne aan een customer journey training is dat je op een heel andere manier naar je bedrijf gaat kijken en dan zie je ineens dingen die echt nog wel beter zouden kunnen. Ik ben daarom blij dat wij hier zijn gaan kijken want op de van Jobeducation.nl konden wij precies de customer journey training vinden die wij graag wilden volgen.

Wij hebben heel veel geleerd

Wij kijken met voldoening terug op het feit dat wij hier een customer journey training gevolgd hebben en wel omdat:

  • Wij hier heel veel van opgestoken hebben
  • Wij gemerkt hebben dat wij nog veel dingen konden verbeteren
  • Wij de sfeer tijdens de training heel goed vonden

Kijk voor meer info ook nog even op de site Jobeducation.nl. Daar kunt u zich ook inschrijven wanneer u dat zou willen.