Structuur in de e-learning modules op https://www.elearningtraining.nl/lms/

Source: Irina Strelnikova / Shutterstock

Op https://www.elearningtraining.nl/lms/ is een fijn hulpmiddel te vinden voor managers van e-learning trajecten. Wie bekend is met het organiseren van e-learning trajecten herkent ongetwijfeld de tijd en energie die je kwijt bent met het beheer van de modules. Als organisatie wil je graag weten of medewerkers de modules volgen en of dat in het juiste tempo gaat. Met een LMS gaat dat een stuk soepeler dan met de hand, zoals je kunt lezen op https://www.elearningtraining.nl/lms/. In een LMS worden de rapportages van alle modules gebundeld, zodat je duidelijke overzichten krijgt.

Voor wie is https://www.elearningtraining.nl/lms/ bedoeld?

De informatie over een LMS op https://www.elearningtraining.nl/lms/ is bestemd voor managers van e-learningtrajecten en voor ICT’s. De managers zijn de eindgebruikers van het LMS. Zij moeten bepalen of de functionaliteit van een LMS een antwoord is op de problematiek waarmee hij te maken heeft. De ICT’ers kunnen beoordelen of een LMS in hun architectuur past. Gezien de flexibiliteit van de systemen op https://www.elearningtraining.nl/lms/ is die kans erg groot. Een LMS is schaalbaar en werkt in nagenoeg elke omgeving. Ook zijn er geen technische belemmeringen om er een e-learning module aan te koppelen.

Met een LMS kom je aan managen toe

Op https://www.elearningtraining.nl/lms/ wordt uitgelegd hoe een LMS werkt. Elke e-learning module wordt gekoppeld aan het LMS, zodat de rapportages uit de modules in het LMS kunnen worden bekeken. Alle rapportages van alle modules heb je dus bij elkaar staan. Daardoor heb je de kans om de vorderingen van individuele werknemers te volgen. Als ze het goed doen kun je ze daarvoor belonen en als ze het niet zo goed doen heb je een aanleiding om met hen in gesprek te gaan. In die zin helpt een LMS dus om meer tijd vrij te maken voor het echte managen.